- FRÅGESTUND


Kommentarer
Postat av: anonym

har du kvar din oskuld?

2011-08-02 @ 16:04:06
Postat av: Anonym :)

Ville bara säga att jag gillar din blogg , läser den varje dag typ. Men här är lite frågot till dig :D :

1. Hur gammal är du ?

2. Har du en kille just nu?

3. Gillar du att vara ute mycket?

4. Jag kände en tjej som heter valerie när jag var liten hon bodde i min gård med sin mamma och lillebror som kanske var 1 år elr mindre, o hon gick i samma skola som mig men efter sexårs så slutade hon och även flyttade, så jag undrar om den tjejen är du? Och plus så kännde mina föräldrar din mamma jätte bra o vi ar typ ute i gården jag o min lillesyster med dig hela tiden ;) Skulle vara tacksam om du svarade ;)

Oj nu blev den frågan till ett brev men kör till.

2011-08-02 @ 16:51:39
Postat av: lidia gahona

1, hur fixar du din header ?

2, varför är du fin loca !? <3

3, bor du i stockholm nu eller bor du i nrkp?



this or that :

cola/fanta?

hund/katt?

vänner/kille?

kram/puss?



Saknar dig valerie, puss ! :D <333333333333333

2011-08-02 @ 18:46:31
URL: http://lidiiaa.blogg.se/
Postat av: merioza

Okej jag suger på sånt här.. Men jag kör en chaaaaaaaaaanz.



1. hur länge varu egentligen i stockholm?

2. har du bättre kontakt med din madre än med dig padre eller tvärtom? ;)

3. vem vet exaaaaaaakt allt om dig...

4. skulle du vilja bli slickad av en bulldogg eller ett pedofil med en kniv i bakfickan?!

5. Mysa hemma med din pojkvän eller gå ut med vännerna och festa loss like a sexybiatch? :*



HAHA, käften jag fråga iaf ses snart broder <3

2011-08-02 @ 19:16:35
URL: http://meritasevska.blogg.se/
Postat av: Anonym

När tycker du att det är okej att tappa sin oskuld?

Vem fixar dina ögonbryn och tycker du om dom just nu?

Har du älskat någon kille så mycket så att du skulle kunna göra vad som helst för han?

Hur länge har du dansat och varför tycker du om det?



några frågor bara :)

2011-08-04 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0