- DYGNA

Är fortfarande vaken och är inte ens lite trött. Har största energin och jag är hyper som faaaaaan! Har precis målat naglarna, just nu chillar vi bara :)))))) Håller också på att fixa något att äta också heheheh. FETT MED NICE LIXOM! Jag och Kadriye har också bestämt oss för att dynga ;) Vi ska vara vakna tills kvällen igen hiho. Vi hade tänkt städa hela lägenheten också och kanske samla ihop lite pengar genom att sälja lite kläder osv. Wannabe Nicole och Karen lixom DAH! Dom är ju tiewp sååååå coola så att vi vill vara som dom. Vem vill inte det????? Men nu ska jag forsätta med det jag gör <3 Bli inte som mig så lever ni längre :****** HIHIHIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0