- AUGUSTIFESTIVALEN


Vaknade för någon timme sen och har bara latat mig sen dess, orkar inte göra någonting.. Idag är det ''efterlängtade'' augustifestivalen, skit kul verkligen. Så jävla överskattat.. Jag ska iallafall snart börja duscha och fixa mig för jag måste ner till stan senare för att träffa Maribel och Francesca. Ska köpa tröjor till mig och tjejerna på dansen till imorgon, för då blire att uppträda med dans på scenen vid augustifestivalen med killarna också.

När vi är klara i stan tror jag att jag ska hem. Orkar inte gå runt och grejer när det är sånt här skitvädret. Jag spottar på augustifestivalen. Det brukar vara roligt när man väl är där men näää, inget för mig. Inte idag iallafall haha :) Kanske drar dit en stund senare på kvällen för att umgås/åka karuseller? ÅH, är fortfarande irriterad.. Men nu ska jag sluta skriva, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0