- 19 AUGUSTI


- mitt hår <333333333 -
Oh fyfan vad tidigt det är, vaknade iallafall nyss av mitt alarm som var på. Somnade sent igår för jag har typ panik, har så mycket att göra men jag vet inte om jag hinner. Måste ner snart och hämta 4 adidasdress från min syster. Sen ska jag börja röra mig mot resecentrum om en timme ungefär för att hämta ut min biljett för jag ska åka iväg över helgen, happyface igen :):):) Sen måste jag förbi stan/bikbok för att hämta en adidaskofta hos Pascal. Efter det, runt kl11 ska jag, Francesca och Maribel röra oss hem till Elisabeth för att fixa oss, bli sminkade och fixade i håret. Klockan halv14 rör vi oss 4 till Loui dee geer (utanför) för att dansa/uppträda :) Senare på en och en halvtimma typ ska jag hinna åka ner till resecentrum för att ta mitt tåg. Okej, måste sluta skriva nu och börja platta håret. Vi hörs när vi hörs :) Ha ett bra liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0