- 12 AUGUSTI


Oupsi, vaknade nyss med Kadriye. Absolut inte sovit bort hela dagen.. Vi kom hem till mig tidigare idag för att hämta massor av kläder jag inte ville ha, sen somnade Kadriye. Jag tänkte väcka henne men vilade en stund först sen.. POFF! Så somnade jag :) Förstår inte hur vi fick plats på min säng eftersom jag har fått en ny och den är ju ganska liten typ haha. Vi sov djur och grejer, kriga efter mat i drömmen. Men nu när vi snackar om mat så ska jag och Kadriye äta mammas ris med chili con carne nu!!!!!!!! Mmmmm ORGASM. Mumselibaba <3 Vad vi gör sen vet jag inte, är fortfarande trött. Bara 6timmars sömn! Men nu ska jag vara social to my friend ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0