- 10 AUGUSTI


Nu är jag vaken heeeeelt förstörd, vill bara lägga mig igen! Men jag lovade Francesca att komma, vill ändå träffa tjejerna så snabbt som möjligt :) Har inte träffat dom på 2månader. De sjuuuukt. Vi brukar ju annars träffas 24/7. Skit taggad att få träffa dom faktiskt vet inte varför haha. Kl4 har vi dansträning i Studiefrämjandet för vi ska uppträda på augustifestivalen, så jag åker dit med dom och Claudio också. Där borta kommer vi träffa Rikard, Erduan och Delton också :) Äntligen, har saknat att få dansa sjukt mycket. Så jag är skit taggad till det med, har längtat höhö. 3månader utan dans, sheeeeet. Men ska börja fixa mig nu så jag kan åka :) pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0