- YOU'RE NOT EASY TO LOVE

Heeeeeeeej, har ni saknat mig? Haha nae, men idag var det verkligen katastrof i BikBok! Fick i alla fall med mig någonting! Klockan 6 så GICK jag till Hageby, hade inget busskort. Så passade på att ta en powerwalk ;) Så jävla skönt! Plus att vädret var helt underbart, gissa hur mycket jag svettades? Haha anyway, när jag väl kom fram till Hagebyhus så dansade vi lite osv. Sen resten av dagen spenderade jag min dag där men lite skönt folk! Det var ett tag sen jag hängde där haha, hade i alla fall kult. Nån gång innan kl10 drog jag och träffa Micki en snabbis och snacka och sen kom jag hem precis i tid för Big Brother som går just nu! Efter BB ska jag käka och plugga lite. Sen måste jag nog gå och lägga mig, pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0