- MELODIFESTIVAL 2011

IGÅR:
Sista dagen i skolan, skönt! Nu är det äntligen påsklov. När jag kom hem däcka jag i soffan någon timme eller så. När jag vaknade åkte jag hem till Francesca med henne och Karen. Vi fixa oss och käka sen träffa vi Claudio och Rikard. Vi åkte till Flygeln och träffade lite annat folk som vi var med. Där uppträdde lite folk från olika skolor osv. Min skola kom 3a hähä ;) I alla fall, sen uppträdde också Daniel Adams Ray! Sjukt kult vare med mina bästa♥ Senare vare något disco, det var väl okej. Sen när jag kom hem var jag helt död! Ont i fötterna och överallt, så jag gick och la mig direkt det är därför jag inte bloggade något..

- Daniel adams ray -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0