- LET'S GET CRAZY



Kom precis hem från att ha spenderat min dag med Johannes och Andreas. Vi gjorde inte så mycket faktiskt, vi åkte till Klocket en snabbis, sen åkte vi till Vasaparken och chilla. Fanns inte så mycket att göra där så vi åkte tillbaka till Klocket och gjorde ingenting haha, så jag åkte hem. Saknar redan mina 2 änglar, Maribel är i Spanien och Francesca är på något läger.. Nu ska jag bara sitta hemma och ruttna av tråk.. Är skit irriterad just nu, vet faktiskt inte varför men har bara sån lust att döda någon :) Har dessutom funderat på att sluta blogga, orkar inte med skiten längre.. Annars tar jag bara en bloggpaus tills jag har lust att blogga igen! Det är sånt som märks. Så om jag inte bloggar något så vet ni varför. Ha ett bra liv för det ska jag ha minsann, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0