- I'M BACK

- jag i Lördags i Liseberg -

Nu är jag tillbaka och hade tänk blogga lite smått igen! Ville bara ha en lite bloggpaus för jag orkade inte med bloggen längre. Tänkte egentligen sluta blogga helt för jag hade min lilla period haha, men jag det är bättre nu hoppas jag!:) Så nu börjar vi om..

Dom här senaste dagarna, eller rättare sagt veckan typ.. Så har jag spenderat min tid ute en massa! I början av påsklovet var jag i Vasaparken med folk och grilla och bara chillade. I torsdags åkte jag somsagt till Stockholm med Francesca! Vi gick ut och träffade mina gamla vänner, bland annat Stephanie, Jennifer, Greece och Michaela. Det var roligt att få träffa dom igen♥

Nästa dag, fredag, så åkte vi till Göteborg! Riktigt chill vare att få åka iväg ett tag och bo på hotell osv! Första dagen åkte vi båt runt Göteborg och lärde känna staden;) Vi gick ju också lite själva hehe, på kvällen åt vi på en underbar svensk resturang, så jävla gott!! Andra dagen på Lördag så gick vi först lite runt affärerna och fick med mig lite saker, kolla på kategorin ''NEW IN'' om ni vill se. Direkt efter åkte vi till Liseberg, första gången jag var där, KLOCKRENT! Jag och Francesca blev upphämtade och så åkte vi någonstans och åkte ett Parishjul och fick se en klockren utsikt på Göteborg :D Den kvällen åt vi på en fransk resturang, muma.

Söndag, sista dagen i Göteborg åkte vi till Göteborg Universium. Det var jätte roligt att se massa olika djur och massa annat! Efter Universiumet så åkte vi till en turkisk resturang och därefter åkte vi en Jaguar bil runt Göteborg en sista gång. Sen tog vi tåget hem till Stockholm!

På måndag eftermiddag åkte jag, Francesca, Vicky och papi till Liljeholmencentrum och passa på att shoppa lite innan vi skulle åka! Vi åt på en chilensk resturang och därefter tog vi tåget till Norrköping. Saknade faktiskt stället♥
Vi åkte hem till Francesca för att fixa oss och träffade våra saknade Maribel som va i Spanien! Vi drog ut direkt och träffade Fadi och Gabbe och bara chillade. Life is good :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0