- IDAG VAR EN BRA DAG.. ELLER?

- jag i förrigår -

Träffade Micki och vi gick på stan och sen hamnade vi i MC som vanligt och tog en glass. Sen gick vi hem till henne och chillade lite. Åkte hem till mig och lämnade en sak sen åkte hon hem medans jag åkte till Hagebyhus och uppträdde på någon grej. Gick skit dåligt, jag suger verkligen. I alla fall, direkt efter åkte jag till stan och träffade Micki igen. Satte oss i MC ett tag och sen tog vi spåret till Klocket sen tillbaka till Kungsgatan och träffade några. Absolut inget liv, jag vet haha.. Kom hem runt klockan 11 eller något? Är hemma själv nu med lillebror så ska bara ha det mysigt och chilla ;) Eller aa, han har ju redan däckat så..  Jiihaaaa! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0