- BLOGGPAUS

Nu har jag bestämt mig för en bloggpaus eller något tills jag har lust att blogga igen! Om jag inte skriver något på väääldigt länge har jag väl slutat med bloggen, men vi får se :) Dom här 2 dagarna har jag spenderat i Vasaparken med några vänner och bara chillat. Idag blev det grillning och det var skit mysigt! Imorn åker jag till Stockholm hem till pappa över en natt, sen åker vi till Göteborg baby! Och i sista sekunden så bestämde vi att Francesca ska hänga med ;) Känner att det kommer bli så jävla klockrent och vi är fett taggade!! Vi ska till Liseberg och bo på hotell osv. Första gången för mig haha fan vad roligt vi kommer ha :D
LIFE IS GOOD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0