- 3 APRIL

Förlåt för min skit uppdatering! Fast ni vet ju varför. Vi får tillbaka internet imorn, så då börjar jag blogga som vanligt igen. Dom här dagarna som jag inte har kunnat blogga har jag bara varit med Micki osv. Igår vare Royal white night, och TYVÄRR.. Har jag inga ord för den kvällen ;) Det var bara för klockrent! Verkligen någonting man borde minnas. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden, så underbaaaaart vare. Hade så jävla kult! Dessutom var Norlie, KKV & Lazee sjukt grymma!♥



Idag vaknade jag i alla fall brevid min bög runt 11-12. Vi har bara degat hela morgonen, skit trötta från igår! Och gissa hur ont vi hade i fötterna. Speciellt jag som hoppade och dansade som aldrig förr! =D Nu ska vi fixa oss lite smått och dra oss till MC här i Hageby och käka. Kanske tar en promenad också eller något om fettot orka. Känner att jag behöver't, menmen vi får höras så snart så möjligt ciaoo ;)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0