- 10 APRIL

Förlåt för jag inte bloggat något idag hehe, men har helt enkelt inte haft något att blogga om! När jag gick upp så käkade jag och fixade mig lite snabbt för att träffa Francesca och Maribel. Vi tog en powerwalk/promenad runt Strömmen, ner till Rådhuset och upp till Stan. Det var skit skönt ute, gick utan jacka idag. När jag kom hem somnade jag ett tag och vaknade runt kl7. Gick till Hemköp och köpte lite gottis skit och påvägen hem köpte jag pizza. Fan va gott det va! Har inte ätit pizza på länge haha. Satt och käka med lillebror och nu ska vi nog ta och kolla på någon komedi film och senare blir det Big brother! Måste nog plugga också om jag hinner, är dö trött.. Härligt med söndagar eller vad säger ni? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0