- vilken jävla resa!

åh herregud, jag ska aldrig mer åka tåg!! en av mina värsta resor alltså -.- de började med att vi nästan missa tåget men som tur var det försenat! sen när vi hoppar på så gick det bra tills vi fick stanna i Vagnhärad i en halv timma för det var fel på en växel eller något? sen åker vi till Nyköping och fick stanna där en halvtimma till för att det var något fel på en dörr som inte gick att stänga. sen forsätter vi mot Kolmården då vi fick stanna ÄNNU en halvtimma till, och då vare fel på någon jävla växel igen! då var vi tvugna att åka tbx sen kunde vi börja åka. sen stannade vi 15 minuter till för jag vet inte vad? och själva resan skulle ta 1 och en halvtimma. men kom hem ist på 3 timmar!! plus att jag hade dö ont i magen så gissa om jag vart sur -.-

jaja, fick skjuss hem av Mattias och nu dunkar jag lite musik ohså..
skönt att vara hemma! snart ska jag tvätta mitt äckliga hår och chilla.
imorgon är det skola! gillas verkligen inte =(


skit gammal bild på en tjockis & lillebror <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0