- TORSDAG

vaknade runt 2 någonting med tjejerna, feyruz drog ut med nicole så jag och brudarna är själva här =) nyss kom rebecca och maribel hit med gotti gotti, så vi ska chilla lite här och bara ha allmänt kul! puss


Nicklas, jag kommer sakna dig massa på den tiden du är borta. jag hoppas du har det bra där borta i Chile och jag önskar dig det bästa! på så kort tid som vi har känt varandra så har vi skapat så många minnen som är helt klockrena och oförglömliga! du betyder så mycket för mig även om vi känt varandra bara några månader. du finns alltid i mitt hjärta hur långt bort du än är. jag älskar dig  ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kan inte du lägga in mera spanska låtar som är bra? :)

2010-11-05 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0