- tisdag

dagen idag börja med skolan och det gick ju skit som vanligt,
hatar verkligen victoriaskolan åh så irriterande folk kan vara! -.-
i alla fall, direkt efter skolan så drog jag hem till francesca.
vi käkade mat sen fick vi skjuss till teatern och träna dansen lite och replikerna.
det börjar bli riktigt bra alltså, vi uppträder ju redan nästa vecka med ny dans också! (y

efter dansen sprang jag och brudarna ner till stan för att kolla
lite kläder vi ska ha på dansuppvisningarna =)
när stan stängdes gick jag hem och nu nördar jag lite data hehe.
ska äta mat snart sen ska jag fixa dagens outfit ohsånt!


halvgammal bild på mig, rebecca, maribel & francesca.
mina stjärnor på natten, jag älskar er!
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0