- stockholm idag!

har egentligen ingen lust alls att blogga men jag är för snäll så..
i alla fall, skoldagen var väl sådär. var bara jätte trött och seg av mig.
efter skolan gick jag raka vägen hem och packa lite och nörda dator.
snart ska jag, mami & lillebror ner till stan en snabbis och sen till tågstationen.
halv 6 kommer vårt tåg så måste vara där lite innan ju,
vet inte när jag kommer fram till stockholm men jag är inte säker på om
jag kan blogga för det kanske idag vi ska fira min kusin? jag vet faktiskt inte.
annars bloggar jag imorgon eller något så att ni vet.
jaja vi hörs i stockholm.. chau ♥

DAGENS:



Kommentarer
Postat av: Tintin

vem är din kille :d

kan du lägga ut bild på han :D

2010-11-26 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0