- sandy raheb

känt den här kvinnan i mååånga år, vi började lära känna varandra i 6års i hagebyskolan! då hade vi nästan ingen kontakt alls. men tills förra året kom vi närmare varandra. sandy går i min skola fast i samma klass som rebecca så vi går inte i samma klass tyvärr hehe =) sandy en skit söt tjej med gulligaste leendet hahaha tycker jag i alla fall =) hon är beroende av färgen grön? av alla färger som finns lixom konstig brud hahahah. sjuk är hon. och när hon väl ska garva så garvar hon i evigheter, ända till de börjar bli tråkigt hahahah ibland kan jag sitta och garva åt henne än åt själva skämtet =) damp barn är hon och när hon blir arg eller sur eller något är hon mest tyst och kollar sneet på alla HAHAHAH. hon gick i handboll förut men stackarn var tvungen att sluta för hon hade problem med ryggen, gamling =( hihi. i sommras bråkade vi om en kille HAHAH vilka snorungar fan =) i sommras eller kanske innan så ville sandy göra mörkbruna slingor men hon visste inte vilken hårfärg hon skulle köpa.
jag sa blond för hon har så mörkt hår så det kanske skulle funka, och idioter lyssnar ju självklart på MIG? hahaha. sen blev hon blondin istället stackarn =) men just nu är allt bra mellan oss och jag älskar henne massor, ♥


Kommentarer
Postat av: sandie. (k)

HAHAHHAHA .! omg kan inte sluta garva . :D:D:D!



äälskardig massor pullän .:*

2010-11-18 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0