- rebecca villar

har inte berättat om en vän på ett tag så kör på det nu!
har alltid berättat om minnen ochsånt skit men nu ska jag göra det lite annorlundare =)


i alla fall.. rebecca, en riktig härlig person! en brud som tror sig så jävla smart men hon är största kinderägget i stan! haha stackars =D. vi går i samma skola, men i olika klasser då.. jag och rebecca lärde känna varann genom sandy på augustifestivalen förra året! sjukt fina minnen då alltså.. rebecca kan man alltid ha roligt me även om hon är tråkig om ni förstår vad jag menar hahah hon släpper sina handikappade skämt som är så jävla dumma att man inte kan hålla sig från garv. mår man dåligt så ska hon alltid försöka få en att garva eller bli på bättre humör, det kallar jag verkligen för en äkta vän! en helt underbar tjej är hon alltså, massor med kärlek till henne ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skriva om hon sandy ?

för ni verkar käna varandra .

big pööss.! :)

2010-11-17 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0