- questions and answers.

Anonym om - en fråga ett svar.:

är ni fof tillsammans även fast han har flyttat?
är du inte rädd att han ska hitta nån annan där?
han borde inte det såklart!, men jag menar jag nog hade varit lite rädd för det...
svar: ja, vi är fortfarande tillsammans.
självklart är jag rädd.. men jag litar på honom ♥


sara om - en fråga ett svar.: 

är ni fortfarande tillsammans ?
har hör att han har flyttat till spaninen eller nått. ?
hur håller ni kontakten ?
tacksam för svar :)
btw: fin blogg :)

svar: ja, vi är somsagt fortfarande tillsammans!
han har flyttat till chile och vi snackar lite då och då i msn/facebook.
hihi tack, jätte gulligt av dig! =)


va inte rädda för att fråga, jag bitts inte! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt att ha en kille som man kan lita på!

jag beundrar dig.

2010-11-30 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0