- otur haha?

lite tidigare idag var jag karen nicole och alexander här hemma och chillade,
vi hade kult och allt tills karen och alexander började leka sen lyckades min bror
alexander få spray i ansiktet. alltså själva burken eller vad det heter =O
så hela hans läpp spräcktes och det blödde som rinnande vatten!
stackars lilla bebisen grät så jävla mycket att jag också börja gråta HAHA,
ni som inte vet men jag är skit känslig av mig men i alla fall..
han va skit rädd för att dom på sjukhuset skulle sy och allt,
men dom la lim och satte ihop läppen ohså, alltså inte vanligt lim era idioter =)
stackarn får nu inte garva, eller tugga. han måste äta bebis mat genom sugrör.
det bästa är att han slipper skolan hah, men han har till och med gips och allt på ena handen =(
men nu ska jag sätta hans mat i kylen ohså sen kolla på tv med han, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0