- maribel poblete

maribel har jag känt enda sen vi va smååå. minns inte hur men genom francesca var det i alla fall! haha. vi har gått igenom så mycket tillsammans, de sjukt. vi har massor med minnen tillsammans och det kommer fler! maribel är en tjej som alltid ska släppa sina dåliga skämt, men ändå garvar man åt dom hahaha! det bästa med henne är att hon jämnt är glad och hon ser allt på ett positivt sätt! men när hon väl är arg/irriterad så är hon bara tyst hahah och hon är största papegojan så man märker när hon är irriterad =) maribel finns alltid där för mig när det behövs och hon är en nära vän jag aldrig vill släppa taget om, även om vi tjafsar/bråkar! jag är tacksam för jag har en sån bra vän som henne ♥


Kommentarer
Postat av: mk

Roligt att du är med och tävlar jag vill bara påminna dig, för att din kommentar ska gillas så ska du gör ett inlägg på din blogg:) / love mk

2010-11-08 @ 17:01:44
URL: http://marinakourkis.blogg.se/
Postat av: Maribel:*

naaw va gulligt sockertoppen min <3

2010-11-08 @ 20:37:01
URL: http://maribeleliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0