- måndag - tisdag

Måndag: hade dansträning med tjejerna och sen fick vi lära oss en ny dans vi ska dansa för teatern, kuligt.
efter dansen fick jag maribel och francesca skjus hem till francesca. vi fixa oss och packa grejer osv. sen gick vi till Hageby hus övernattning. där fanns lite annat folk också =) jag sov typ ingenting! kanske bara en timme för jag råka somna hehe (a) då passade idioterna erduan & delton på att sminka min kind? med mascara, svart penna & läppstift -.-

Tisdag: klockan 8 på morgonen började alla dra hemåt medans jag, francesca & stephanie drog oss till MC och käka frukost där. fyfan va gott hahah. sen drog jag och francesca hem till henne och det första vi gjorde va att lägga oss i sängen och sova! vi vaknade runt klockan 4 och sen kom rebecca och maribel. vi började fixa oss och allt och runt klockan 6  drog vi hemåt till filip för han hade typ en ''fest'' eller vad man ska säga till nicklas för han flyttar ju till chile på torsdag :( riktigt nice vare med allt folk. sen gick jag hem till francesca och hämta mina grejer och cykla hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0