- jag begär ingenting, jag vill bara ha allt.

klar med bloggen! förlåt för mitt damp, mår inte riktigt bra.. lingonvecka ni vet. gulligt =) ligger i soffan och lyssnar på känslan låtar.. johannes messa mig nyss, ska ta och fixa till mig lite bara fräscha upp mig sen ska vi dra ut en sväg, behövs verkligen! inte min dag alltså.. ska ta och ladda ner någon skräckis film så jag har något att kolla på senare när jag lägger mig. kan ni ge något exempel på någon bra skräckfilm? det står stilla i mitt huvve just nu. jaja, ska ta och baka kladdkaka, så sugeeeeeen! sugen på att hamna i en grav också, det skulle sitta fint =)
orkar ingenting jävla deprimerade liv!!!!

just nu!

1. skiteri om hur jag ser ut.
2. skiteri om ni tycker att jag ser fuckad ut.
3. skiteri om ni kommenterar massa skit, tar inte åt mig.
4. skiteri om ni tycker att bilden blev fail, råka redigera lite fel ba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0