- irriterad!

åh är så jävla irriterad, kommer slänga mig från fönstret snart alltså :@
först vaknar jag klockan 8, larmet väckte mig inte som vanligt!!
sen när jag går upp ser jag att mamma tog med sig allt smink till Mattias.
alltså om jag inte blev skit arg.. -.-
behövde verkligen smink JUST IDAG för när jag går till toan och tvättar ansiktet
så ser jag att jag är heeeeeelt röd runt ögonbrynen för jag noppa mig värsta igår.. pinsamt! sov med flätor också så när jag tog av mig dom blev det afro hår och det gick självklart inte att platta eftersom min plattång suger kukbajs.
hinner inte ens äta heller något jävla skit, är skit hungrig också haha alltså oh tror min mens kommer snart fyfan orkar inte =( jaja.. ska dra till skolan nu typ.. bli inte förvånade om jag stannar hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0