- hemma nu!

kom hem för inte så länge sen =) dunkar musik just nu och bara chillar. snackade också med papi nyss om vilken tid vi ska åka imorgon och blablabla. nu fattar ni kanske vart jag ska åka?.. STOCKHOLM! =D hihihi längtar fyfan saknar alla där borta skit mycke <3 min lilla kusin, Julian fyller 3 år imorgon så vi ska fira den gullungen. kuuuuuuligt då =) sen kanske man träffar lite stockholmfolk hehe. jaja, ska äta eller något nu, har varit dålig på att äta på de här 2 senaste veckorna =/ inte bra! aja sen ska jag fixa bilder på dagens outfit åt er för jag är så snäll. på värsta bra humöret idag igen hihihi, livet leker and i love it ;*


Muñoz babyyyyyyyyyyy

( bild från augustifestivalen )

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ifrån är den blå linnen??:D

puss hej<3

2011-01-23 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0