- helgen

fredag: träffade belli och christian, sen drog jag till hagebyhus med becca.
efter en stund drog vi hem till hennes pappa och sov över där =)

lördag: vi vaknade nån gång och käkade frukost sen somnade vi i soffan när vi kolla på tve haha.
vaknade typ runt klockan 2 eller 3? sen fixade vi oss och drog till hagebyhus där några hade
dansuppvisning. jag och mina brudar dansade självklart! (visare video på nästa inlägg)
alltså dansen blev riktig failad HAHA för maribel gjorde fel sen när jag kolla på henne så kollade
hon på mig som att JAG dansade fel? så då blev alla förvirrade och de bev fuckt up.. jaja.
sen efter dansen blev det som ett mini disco sen tog jag spårvagnen hem med belli <3

söndag (idag): vaknade hos syster, hade tråkigt så jag messade francesca.
hon kom till syster och pluggade lite. sen tog vi spårvagnen till nva, francesca
skulle hämta en mobil hos mormor medans jag forsatte åka med spårvagnen hem.
så nu är jag här hemma själv med brorshän =)

just nu, sliten och trött! (inget smink..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0