- casandra kourkis

innan jag drar!..

casadra, har jag känt i lite mer än 1 år! vi lärde känna varann genom skolan. i början pratade vi inte alls! men sen när jag började va med johannes, salle, meri och hela gänget så började jag och hon snacka. fan vad vi klickade direkt! vi blev så bra vänner på så kort tid! vi har massor med underbara minnen tillsammans. casandra är en underbar person sla jag säga, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra! just nu har vi dålig kontakt eftersom att hon bytte skola ohså =( men hon betyder lika mycket för mig ändå! jag har ALDRIG tråkigt med casandra. alltså det går inte 5 minuter utan att vi dör av garv. jag älskar henne verkligen, hon är som min andra halva (K)


en söt bild på oss från skolavslutningen ♥

Kommentarer
Postat av: casandra kungen utan pungen.!

aaaw älskar dig mest valerie.!!!:D<333333

2010-11-07 @ 15:56:54
Postat av: '

vem är killen till höger

2010-11-08 @ 20:22:09
URL: http://denärborta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0