- ändrade planer!

hej igen det var länge sen bara typ en timme sen hehe =) i alla fall, eftersom att jag är bäst så ska jag fixa rebeccas blogg snart! hihi visar er sen resultatet, hade tänkt och fixa min blogg också snart. jaja, sen ska jag byta om och fixa mig ohallt sen ska jag ner till stan med min underbara fina mamma och köpa ett par stövlar jag hade förut för jag lämna tillbax dom, ville inte ha dom och hade tänkt köpa nya. men jag ändrade mig hihi =) sen ska jag leta efter en vinterjacka också! har ännu inte köpt det än. just nu dunkar jag musik och är skit glad, vet inte varför =O värsta toppen humöret! hihi längtar till helgen btw. för då ska jag åka bort någonstans, gissa vart? ;)
kommer bli skönt att komma bort från allt skit ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0