- ♥

17 september, första dagen vi va.
då vi började lära känna varann..
jag minns dagen så bra som att det var igår.
det var du jag och några fler, vi gick runt i stan och bara hade kult.
sen drov vi till mc och du bjöd mig på en glass haha..
nästa dag ringde du mig för att komma ut med dig, christian och belli.
och så började vi umgås lite för varje dag,
du började lära känna francesca och maribel också.
vi alla började träffas och skaffade minnen som är bara för klockrena och oförglömliga!
tills den 15 oktober kom, då förändrades allting..
jag minns den dagen så bra den också.
vi va med dom vanliga, sen gick alla hem och vi va kvar.
vi hade ingenting att göra typ, så du tog mig till ett ställe.
vi bara snackade och chilla tills jag börja frysa..
du kom till mig och höll om mig håååårt.
jag fick ta in mina händer i din jacka, och krama om dig.
senare följde du med mig hem till mig så ingenting skulle hända mig på vägen.
vi stog vid trappan och ljuset släcktes, och eftersom jag är mörkrädd höll
du om mig hårt hahhah.. sen minns jag ingenting utan att våra läppar mötte varann..
sen den dagen var jag så lycklig, du behandla mig så bra..
jag kände mig som den lyckligaste tjejen i hela världen..
jag kommer ihåg en dag när du var sjuk,
då kom jag hem till dig med choklad och så kolla vi på film hah..
jag kommer också ihåg när vi bråkade och jag blev ledsen,
nästa dag kom du hem till mig med en ros :'(
3 november, så fixade jag och tjejerna oss till hagebyhus disco.
sen kom du ända dit med dina killkompisar bara för att ge mig
saker för att jag skulle minnas dig när du är borta.
men saken är, hur ska jag kunna glömma dig när du går runt i mina tankar hela tiden?
det går inte en sekund utan att jag inte tänker på dig, vad jag än tänker på så finns du med i bilden.
nallen du gav mig har jag inte släppt taget om sen du åkte :'(
kortet du gav mig har jag läst om och om och om igen, jag tröttnar aldrig..
jag kände dig i mindre än 3 månader, ändå så blev jag så kär så fort..
jag saknar din röst i telefonen varje kväll,
jag saknar på sättet du krama om mig,
jag saknar när du jämnt höll på med mitt hår,
jag saknar sättet du kolla på mig :'(
jag saknar allt med dig älskling!
utan dig känns det som ingenting funkar..
mitt hjärta slutar slå utan dig vid min närhet.
dom 2-3 dagarna utan dig har varit ett rent helvete :'(
har inte kunnat hålla tårarna kvar när jag tänkt på dig och våra stunder tillsammans.
när jag låg i sängen inatt och tänkte på att jag inte kommer träffa dig på så lång tid,
så börja tårarna bara rinna och rinna, det tog aldrig slut.
jag försöker ha kul och sluta tänka på allt, men det går inte..
bakom mitt leende så gömmer sig en massa tårar :'(
älskling, allt jag önskar är att du skulle vara här hos mig..
jag skulle hålla din hand och aldrig släppa taget..
jag hade chansen att visa hur mycket jag älskar dig,
men nej, jag slängde bort den chansen och du ska bara veta hur mycket jag ångrar mig!
allt jag önskar är att du ska komma tillbaka, och inget annat..
såret i mitt hjärta blir bara större för varje dag,
för jag vet att du inte står på samma mark som jag :(
du betyder så mycket för mig, jag har aldrig kännt såhär förut på riktigt..
du är underbar, de bara är så..
jag hoppas du har det bra där borta, och tar hand om dig.
jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Maribel:*

Gud så fint skrivet av dig Valerie,var stark nu för nickes skull gumman jag vet att du kan du klarar det finns alltid vid din sida gumman du är så bra,fan att nicke av alla skulle flytta men han finns i ditt hjärta vi alla saknar honom men var nu lycklig & glad för både din & hans skull.<3

2010-11-06 @ 21:55:13
URL: http://maribeleliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0