- VILKEN DAAAAG.

idag kändes verkligen inte som en fredag, fyfan alltså! det börja med att jag och tjejerna gick runt runt och runt i stan. hittade absolut ingenting! trodde jag skulle dö, men sen köpte vi bara en tröja och små saker. sen gick vi till lokalen och dansa dansa och dansa. vá så jävla hungrig och trött så jag messade mamma, hon och mattias kom och hämta mig med bilen. vi åkte till kina resturang men jag ångra mig, visste inte vad jag skulle ta så köpte MC istället. nu är jag hemma själv och äter, kollar på tve och nördar datan =) jag är helt slut! kommer decka vart och när som helst haha! jaja..
glöm föressten inte frågestunden lite längre ner! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0