- TISDAGSMYS

fyfan alltså jag tror jag har blivit sjuk.. jag hade skit ont i magen i skolan och har största huvudvärken. sen har jag ont i hela kroppen och halsen.. och så brukar det alltid börja när jag blir sjuk =( jaja, skoldagen idag var okej förutom att jag var så trött och seg eftersom jag börjar bli sjuk!! efter skolan stannade jag lite med Micki och snacka skit sen drog jag hem snabbt och sen ner till stan och träffa Nicole dvärg hehe söt hon är =)

nu är jag i alla fall hemma, ska softa lite och sen ska jag tvätta ansiktet, sminka om mig, platta håret, byta om osv. sen ska jag träffa Sandy för att köpa massa gott sen ska vi dra till skolan klockan 6 och ha tisdagsmys med polarna hihi! vi ska kolla på film och massa annat kult, kommer säkert bli roligt ;) så kommer nog inte blogga så mycket puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0