- TEST

Klockan är nu; 15:05
Ditt namn: valerie steffany vera muñoz.
Är du snygg: inte just nu i alla fall haha!
Födelseår: 1997.
Ditt födelseställe: eskilstuna.
Spelar du något instrument: nae =)
Ligger Skåne i Sverige: aa? tror de.
Har du några danska släktingar: HAHA nej, jag tror inte.
Dina första tankar när du vaknar: hur mycket är klockan? 
Är du hungrig: lite :$
Vart bor du: Norrköping, källvinds.
Är du bra på: att vara bäst.
Vilket land kommer du ifrån: chile.
låt du lyssnar på just nu: jojo - leave get out
CD i stereon nu: den är trasig haha.
Är du sexig: kom hit så kan du svara på den frågan ;)
Vem är snyggast: TAYLOR LAUTNER *DRÄÄÄGLAR*
Vem vet mest om dig: francesca&maribel.
Vem vet du mest om: francesca&maribel (6)
Snyggast i skåne: fan vet jag.
Vem hatar du mest i världen: hatar ingen.
Höger eller Vänsterhänt: höger.
Språk du kan: svenska, spanska och engelska.
Ditt mål i livet: lyckas.
Sängdags:  när ja blir trött?
Fobier: ormar, spindlar och små kryp!
Har du körkort: inte än ;)
Vilka cigg gillar du mest: röker inte.
Brukar du svara på kontaktannonser: och vafan är det?
Äger du några vapen: wtf haha.
Vad skulle du vilja heta ifall du fick välja: jag vet inte =) 
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: steffany men det fick bli mitt andranamn istället.
Pepsi eller Coca cola: coca cola.
McDonalds el. Burger King: MC!
Mjölk el. Vatten: vatten.
Röker du: nej.
Svär du: nej fan.
Sjunger du: ibland haha.
Duschar du dagligen: kroppen ja, håret varannan dag.
Har du varit kär: aa.
Den starkaste du vet: pippi långstrump.
Vill du gå högskola: aa.
Vill du gifta dig: självklart!
Är du en hälsogeek: verkligen inte haha.
Kommer du överrens med dina föräldrar: haha nja, om vissa saker.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: vet inte.. =/
Din hårfärg och frisyr: halvlångt & mörkbrunt.
Skorna du hade på dig idag: har inte haft på mig några än.
Kläder du hade på dig idag: har fortfarande inte bytt om hihi.
Vad har du på dig nu: mjukis och t-shirt.
Favoritfärg på kläder: olika.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: vet inte?
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: fan vet jag, mamma köper till mig.
Skolväska just nu: använder typ aldrig väska till skolan haha.
Tatueringar du har: ingen än ;)
Har du glasögon: ska få tror jag =(
Din perfekta pizza: ?
Randigt, rutigt eller blommigt:  randigt.
Choklad el. vaniljglass: choklad!
Gillar du när det åskar: nae.
Vad köpte du senast: minns inte.
Hur mycket pengar har du: inget haha.
Hur svarar du i telefonen hemma: alo eller hallå.
Senast kramat: belli.
Sov du ensam inatt: aa =(
Vem sov du hos senast: rebecca, det var ett tag sen.
Vem sov hos dig senast: vet inteee.
Druckigt alkohol den senaste månaden: nej jag dricker inte.
Ätit sushi den senaste månaden: nej.
Blivit slagen den senaste månaden: aa.
Vad är klockan nu? 15:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0