- SVAR

några brukar fråga om hur det är med det här mellan mina syskon eftersom 2 av dom inte är mina riktiga. alexander är min riktiga bror då, vi har samma mamma och pappa! karen och jag har bara samma mamma. men ändå så ser vi varann som riktiga systrar bara för att vi har levt med varann hela livet. jag säger inte till folk att hon är min halvsyster ohså.. eller aa jag kan ha skrivit det på bloggen men whatever. min andra bror joao bor i chile.. han och jag har bara samma pappa! jag har bara träffat han 1 gång. det var då jag var i chile i en månad, eller ja vi va nästan med varann hela tiden men ni fattar nog. honom ser jag också som min riktiga bror även om jag typ fick reda på för 3 år sen att jag hade en till bror? han är ju min bror så aa, jag älskar han lika mycket som mina andra syskon <3. så nu vet ni i alla fall så slipper jag få fler frågor om det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0