- SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

favvo mat?
svar: aaaaaallt haha skoja, inget speciellt.

gillaru att bajsa o kissa?
svar: om jag är nödig så ja HAHA.

erkän skolan utan mig e sämst!! hähä
svar: den blev bättre AHAHAH skoja habibi

va e ja för dig?:D
svar: my baby <3

Älskar du mig???? för jag ÄLSKAR dig!!
svar: självklart älskling <3

vad använder du för parfym?
svar: olika =)

kan du visa nån gång hur du fixar ditt hår?
svar: jag gör inget mer än att platta?

du är skiiitfin!
svar: tack! <3

löshår?
svar: nej.

kan du inte ta kort på dit hus och visa hur de ser ut ?
svar: haha okej? =P
vi ska kanske flytta snart då kan jag ta kort på det.


vilka är dina närmaste vänner ?
svar: maribel & francesca (francesca är min kusin men jaja)

allvar kan du inte visa ett klipp när du petar dig i näsan men samtidigt har din pearcing hahahah ? SNÄLLASNÄLLA
svar: HAHA nån gång ;)

Har du färgat ditt hår någon gång?
svar: nae, bara slingrat.

När klippte du dig sist? ( älskar ditt hår )
svar: februari, tack! <3

Hur länge har du dansat?
svar: sen jag ungefär var 6år.

Vad brukar du göra när du är hos din pappa? :)
svar: göra saker med han eller träffa släkt&vänner.

Är Nicke din första kärlek? :D ( ni passar som fan!!)
svar: om du menar att han är den första jag är kär i?.. så ja.
tack sötis <3

har du några syskon?
svar: ja, 3 stycken! karen, joao & alexander.

mens?
svar: aa

vad vill du jobba som när du blir stor?
svar: hel ärligt så vet jag faktiskt inte =/

vem har du varit mest kär i, i hela ditt liv?
svar: nicklas <3

när började du blogga?
svar: 2 år sen kanske?, men jag har byt blogg.
för det har varit problem med dom andra osv.


vad är din naturliga hårfärg?
svar: den jag har nu (mörkbrun)
förutom slingrorna då.


skulle du anse dig själv som populär?
svar: jag vet inte? haha orkar inte bry mig om jag är de eller inte.

är du nöjd över hur du ser ut?
svar: älskar inte mitt utseende direkt,
men ja jag är väl nöjd


saknar du nicke?
svar: dummaste frågan hitills, självklart att jag gör.



inte så många frågor men jaja =) hoppas ni blev nöjda med svaren också!
har ni något mer att fråga om så äre bara att fråga, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0