- OKEJ SKA VI TRO PÅ DET

Kom hem från skolan nyss aa mm intressant? Nae skulle inte tro det. Softigaste skoldagen, finns det ordet ens? Haha lustigt av mig att komma på det hihi ja! Anyway, vi började med att på ''förmiddagen'' HAHA kuligt.. Då skulle man göra klart sina omprov osv. Jag gjorde självklart på No och So! Sen efter lunchen kollade vi på komedi film, alltså jag Sandy och Becca kunde inte sluta garva! Skrattcancer till max. Sen påvägen hem så garvade vi så mycket att vi fick magrutor, alltså idioterna dum & dummare ramlade hela tiden idioter =) Jaja tack för en härlig skoldag brudar hihi. Nu ska jag ta och ändra min blogg lite sidå där, är trött på den här skiten höhö fan vad busig jag är idag hihi puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0