- NEVER WANT TO LET YOU GO..

Hade soc möte förut som jag hade glömt bort att jag skulle ha idag! så jag hann inte plugga något direkt, och nu hinner jag inte heller med det. Eftersom snart kommer Maribel och Francesca till stan så ska vi gå runt och sätta upp affischer om discot nu på fredag! Måste äta något, har inte varit hungrig på hela dagen men nu blev jag det hehe och så måste jag fixa till mig lite. Ser ut som jag vet inte vad.. Så jag får  ta och plugga när jag kommer hem istället =)  Och det här med 30 dagar grejen, så skippar jag ''Ett ögonblick i mitt liv'' & ''Min tro och vad jag tror finns'' för jag vet inte vad jag ska skriva om där osv hihi.

3 november


Kommentarer
Postat av: dalin

varför skulle du ha soc mötte ?

kan du berätta lite om det ? , o inte säga privat liv eller problem utan berätta lite varför ?

skulle vara ett stort (Y) jag själv tycker tjejer bordde ta o skriva om privat livet oxå det är ju liksom din blogg , så come on girl ?;)

2010-12-16 @ 17:19:30
URL: http://www.nattstad.se/DalinNano

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0