- MELLANDAGSREAN (IGÅR)

förlåt för jag inte blogga något igår! hade ingen ork. men i alla fall.. det började med att klockan 10 så väcker min pappa mig och ber mig att fixa mig -.- när vi vá klara drog vi och hämta tia michelle sen åkte vi till Kista för att shoppa. alltså jag hittade ingenting. dom sålde bara massa fult skit haha alltså kläderna va säkert från förra året.. anyway, hittade åtminstode ett par vanliga svarta klackskor, visar senare! efter allt shopping lämnade vi hem michelle sen åkte vi hemåt. hade så jävla ont i fötterna, va i stan i ungefär 5 timmar!! propp fullt med folk också. resten av dagen kollade jag på tve och låg i sängen. somnade runt klockan 12 om inte senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0