- KLAR!

Nu är jag klar för att gå till skolan, lite tidigt för mig att börja gå så ska gå snart hehe. Visar bilder på mig när jag har kommit hem eller senare!

Ojuste måste bara ta det här också.. Några frågar varför jag går på socmöten osv. Det är för att när jag var liten hände det massa med olika grejer vilket jag inte tänker ta upp här. Och det var anledningen till att jag flytta till Stockholm hos pappa. Hade ingen kontakt med soc då men det verkade ändå inte funka hos pappa heller.. Så jag flyttade tillbaka till Norrköping hos mamma och fick kontakt med soc igen för det här som hände hos pappa och av några andra anledningar. Vad det är tänke jag inte berätta om. Om ni vill veta får ni fråga mig personligen. Säger inte saker och ting till vem som helst och så är det bara. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0