- KAAAALLT.

alltså omg, gissa om jag inte dog igår med Francesca!!!!!! Vi gick runt och la affischer lite här och där med Maribel, sen gick vi hem till Maribel för att ladda ner ett par hundra låtar till helgen och när jag och Francesca går till spårvagnen står det typ ungefär 30 minuter? Och efter 30 minuter stog det 40 minuter? Gissa om vi vart irriterade -.- Jag kom hem runt klockan 12, så jävla arg jag va hahah! Vart som is och fortfarande fryser jag =O

Vaknade nyss i alla fall! Ska nu till toan tvätta ansiktet osv. Måste fixa mig nu annars kommer jag försent till skolan. Slutar halv 3 =( Orkar verkligen inte men måste.. Så vi hörs efter skolan puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0