- HEMMA I NORRKÖPING!

Åh så skönt att äntligen vara hemma! Har faktiskt längtat efter att få komma tillbaka men ändå inte.. Höhö. Anyway, gick runt i Kista och Liljeholmen med Vicki och fick med mig ett par saker faktiskt! Visar det snart.. Efter allt shopping så hade jag så jävla ont överallt då kom pappa och hämtade oss med bilen. Vi åkte förbi hem en snabbis för att hämta mina grejer sen skjusade dom mig till Flempan (Flemingsberg) och så tog jag tåget där. Satt där 1 och en halv timme så det gick rätt så fort! Blev upphämtat av mamma och Melita med bil. Kom hem för inte så länge sen och har öppnat lite julklappar! Jätte fina grejer, love my family♥ Men det var inte allt, HAHA finns ännu mer hos min syster Karen ;) Jaja vi hörs snart med lite flera inlägg! pussypuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0