- GOD JUL!

förlåt för att jag inte bloggat något på hela dagen men jag har inte haft tid att sitta vid datan men nu har jag det hehe. dagen började med att jag gick upp och käkade en macka. efter det började jag fixa mig så drog vi runt och shoppa lite. fick med mig lite grejer hihi! sen åkte vi tillbaka hem och jag däcka i sängen och vaknade efter 2 timmar så började jag duscha och fixa mig blablabla orkar inte berätta allt. senare mot kvällen åkte vi i släkten till någon chilensk resturan för ät äta ohså, så jävla gooooott hähä. efter det fanns det inte så mycket att göra. dom vuxna babblade på medans jag tog hand om mina små underbara kusiner hihi. den här julen blev inte så som jag hade tänkt mig men ja, den var väl okej =) skönt att få träffa släkten iaf. men nu skriver jag en hel historia fan hahahaa pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0