- FIX&PLUGG!

 förut satt jag och käka lite frukost och samtidigt prata lite med mamma&mormor om allt hehe.. dom gick till stan så jag är hemma själv med lillebror nu =) har precis tagit en dusch och ska börja fixa mig lite och plugga för det hann jag inte med igår, jag råka somna HIHI! va skit trött även om jag va hemma hela dagen. jaja efter det ska jag kanske dra ut med micki eller nåt?

btw, det var någon anonym som fråga i vilken förening jag och tjejerna dansa för? och vi dansar för ingen förening faktiskt.. alltså vi bildade den här gruppen själva osv. och vi lånar bara lokalen i Latino Teater en gång i veckan för att kunna träna någonstans ohså. och hur vi fixar våran uppträdanden ohså kanske ni undrar också? jo, om det ska vara uppträdanden någonstans så frågar vi om vi också får uppträda eller så brukar dom fråga oss om vi vill, alla vet ju vilka vi är för vi har ju varit med i radion och allt hähä ;) pusspuss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0