- DAG 17 – MITT FAVORITMINNE.

Har massor med favoritminnen som är sjukt oförglömliga!
Kan verkligen inte välja ut någon av alla så skriver om lite olika istället.



Minns det här så klockrent. Här var jag med Belli Christian Becca & Nicke. Vi rökte vattenpipa som ni ser på bilden hihi och så hade vi så jävla kul den här dagen! saknar verkligen <3


HAHHAHAH förr förra året i April? Då gick jag, Francesca, Maribel, Pilar, Claudio & Rikard runt Hageby och tiggade godis omg vilka tider. saknar sjuuuukt mycke ♥


Den här bilden är från den dagen jag, Francesca, Maribel och alla chilenar folk gjorde den där videon till VM. Den som Yei sjöng med i haha klockren dag säger jag bara!


I början av sommaren var jag i Stockholm och den här dagen var jag med Una & Montserrat. Vi åkte till Vårby för att bada och grilla och där såg man Alexandra också. saknar allt och alla där <3


Sommaren 2010, var med Maribel den här dagen och vi skulle på bio för att kolla på Eclipse. Påvägen så ser vi Johannes Chamoun's arabmattor som vi bara var tvungna att ta kort på HAHA!


Åh saknar verkligen det här! Var jätte tajt med Alexandra Agirman den här tiden.  Hennes mamma skulle på bröllop så jag sov över, vi gjorde massa med saker så jävla bäst med dig <3


Den här dagen åkte jag och klassen till Finspång's badhus! Hade så jävla bäst där borta tack vare min älskling Denice Ljungblad <3


Och min andra älskling Casandra Kourkis gjorde det lika bäst <3


Första dagen i skolan efter sommarlovet, så jävla klockrent! Sandy Raheb & Rebecca Villar började. Fick träffa alla igen som man hade saknat och det var bara för klockrent!


Skolavslutning! Då slutade min lilla bebis Casandra saknar henne massor =(


Här började jag och Kadriye Garrido lära känna varann, saknar den här tiden med henne. Minns exakt allt, så jävla underbaaaaaaart!


Mobbad bild men det gör inget hehe. Här tränade vi på vår första dans vi hitta på tillsammans. Vi skulle uppträda i augustifestivalen och det gick ju hur klockrent som helst!


Vårt första uppträdande tillsammans på augustifestivalen, oförglömligt minne ♥


Det här var för någon vecka sen. Då uppträde vi 3 gånger med både teater och dans! så jävla bäst.


Det här var sista dagen på augustifestivalen. Hade massa kul med Francesca & maribel. Den här dagen sov jag över hos Francesca och vi hade det hur bäst som helst <3


Nyår 2010! Minns exakt allt. Firades hemma hos Francesca i Hageby. Rebecca Villar firade med oss hihi. Vi hade det så jävla klockrent roligt! Alla vi sov över hos francesca. <3


Den här dagen firade vi vår faster Priscilla's student, blev friande hos mormor. så jävla kult <3


Frinavet disco, en av dom roligaste discorna jag har varit på! <3


Jag, Kadriye, Francesca, Maribel, Rebecca och Alexandra. Vi fixade oss hos Francesca till Hageby discot


As gammal bild på mig och Pilly pung. vi gick runt i den gammla Hageby centrum. den här bilden togs i H&M. <3


Första dagen på augustifestialen 2010


Rebecca Maribel Francesca och jag fixa oss hos Francesca för att sen gå hem till Filip. Han hade som en avskedsfest till Nicke som skulle flytta.


Francesca fyllde år och då hade jag och tjejerna på bilden en tjejkväll hemma hos henne.


Jag och mina änglar fixade oss hos Maribel till ett disco på augustifestivalen, klockren kväll/natt!








Kommentarer
Postat av: denice [http://litendenice.blogg.se]

Jag älskar dig Valerie. Och jag saknar dig så jäääävla mycket!

2010-12-23 @ 12:23:43
URL: http://litendenice.blogg.se/
Postat av: alexandra

saknar & 'älskar dig bebis !<3

2010-12-23 @ 12:25:39
Postat av: casandra

älskareej min andra halva.! & saknareej sjuukt bebiis!<3

2010-12-23 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0