- DAG 21 – DET JAG ÄLSKAR..

* När folk håller på med mitt hår.
Tycker att det är så skööööönt haha. =D



* Min nya mobil!
Alltså är helt kär i min nya mobil, kan inte sluta pilla på den hihi.




* Facebook.
Alltså har verkligen blivit extremt beroende av facebook, love it! haha.
måste logga in åtminstonde 2 gånger om dagen annars får jag panik.



* Uggs.
Skit fula, i know. Men så jävla bekväma och så slipper jag frysa om fötterna!




* Ringar.
Alltså älskar verkligen stora fina silver ringar, käääär!
Men eftersom jag har så fula händer och naglar (tycker jag iaf) så kan jag inte använda.



* Kavaj.
Har typ aldrig gillat kavajer och skit. Men när jag kom till Stockholm och gick runt i affärerna i Liljeholmen och i Kista så blev jag käääääär i exakt ALLA kavajer! Så jävla fina!! Fick med mig en svartgrå kavaj från Liljeholmen med typ pärlor på ärmarna osv. visar en bild lite senare!





Jaja, det finns en massa saker jag äskar hit och dit men kan inte skriva allt tyvärr. Fattade inte riktigt den här punkten? Men jag gjorde på mitt egna sätt hihi. Hoppas ni blev nöjda i alla fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0