- DAG 16 - MIN FÖRSTA KYSS.

Det här brukar alltid vara speciellt och något man alltid kommer minnas. Men jag HATAR den här punkten mest av alla i 30dagars listan haha! Alltså jag hatar verkligen när folk fråga mig vem som var min första kyss =( Anyway.. Det började med att jag var i klocket förra året i augusti ungefär. Den tiden var jag alltid där men jaja.. Var där med ett par polare och så fanns det en kille där jag inte ens kände. Vi började snacka lite och sen började vi ''tjafsa''. Alltså vi drev med varann. Sen sa han ''låt mig inte strula upp dig'' HAHAHAH. Trodde han drev så jag brydde mig inte. Sen går jag och vänder mig om så ser jag han där och så kysste han mig? HAHA gissa om han fick en smäll? Aa jag gav han en smäll rakt i ansiktet alltså omg haha. Tyckte han var största idioten. Lixom vem gör något sånt och kysser en man inte ens känner? -.- Blev så arg också för jag ville ''spara'' den till någon speciell och så tog den där fulingen min första kyss haha =( JAJA, slut pratat om det här nu! Hejdå =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0