- DAG 07 - MIN BÄSTAVÄN

Jag har inte riktigt någon bästavän och det har jag aldrig haft haha mobbad. Men jag har en väldigt nära vän jag ''ser'' som en bästavän eller hur man ska säga. Och det är ju Johannes chamoun som vissa av er vet hehe. En väldigt speciellt person som jag kan prata med om precis allt då menar jag verkligen precis allt! Vi började lära känna varann när jag började Victoriaskolan. Jag var skit rädd för honom, HAHAHA. Men sen med tiden började vi lära känna varann, först var han största inbillaren och en kaxig typ haha omg. Men sen började han mogna upp och är nu en riktigt bra, ärlig underbar och en sann människa och vän! Jag kan somsagt prata med han om precis allt och alltid komma till han när jag mår skit dåligt osv. Har känt Johannes i ungefär 1 år och 3 månader nu och vi har massa minnen tillsammans, både bra och dåliga. Johannes är i alla fall en person jag alltid vet att jag kan vända mig till och han har helt enkelt ett hjärta av guld! Borde finnas mer människor som Johannes. Han har aldrig svikit mig som massa annat folk har gjort. Vi är väldigt bra vänner och hoppas på att vi kommer vara det vädligt länge ♥


Kommentarer
Postat av: johanneschamoun

NAWWW vilken bääästavääääääään ja haaaaaaaaaaaaaaaaar vem som snackar om guldhjärta ditt är diamant ;) <3

2010-12-13 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0