- DAG 02 – MINA FÖRÄLDRAR

Båda min föräldrar är från chile. Dom blev tillsammans och gifte sig här i Sverige. Dom skildes när jag bara var ungefär 2 år för dom var för olika personer. Dom kom inte överens och var tydligen inte menade för varann. Min pappa är 35 år gammal och bor i Stockholm. Mamma är 34 år gammal och jag bor ju då här i Norrköping med henne och min lillebror. Min kontakt med pappa är inte direkt bäst, men han brukar höra av sig lite då&då. Vi brukar bara träffas ibland på helger eller loven. Min pappa har alltid funnits där för mig, men han har alltid stöttat mig och velat mitt bästa. Min pappa har aldrig svikit mig. Mamma har alltid funnits där för mig hon också när det gäller vissa saker! När det är något så kan jag alltid vända mig till henne. Min mamma och jag har upplevt mycket tillsammans, både dåligt och bra. Men ändå är hon världens bästa mamma! Jag vet att massa folk där ute har hört mycket om mig, min familj och mamma, om vad som har hänt tidigare i vårat liv. Seriöst så skiter jag it =) Vad hon än gjorde då, så har hon alltid varit en bra mamma. Men det är ändå det förfluta. Min mamma är en helt annan person nu och hon är helt underbar. Älskar mina underbara föräldrar lika mycke! Dom är dom bästa som finns! jag skulle aldrig kunna byta ut dom mot någonting i hela världen ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0