- DAG 03 - MIN FÖRSTA KÄRLEK.

Jag minns exakt hur vi lärde känna varandra. 17 september, jag var inne i Strömvillan och gick ut för att gå hem. Han var där utanför med Christian som jag hälsade på. Sen började han och jag snacka från ingenstans? Haha vi klickade direkt. Jag minns att han och jag gick ner till stan med massa annat folk till MC och så bjöd han mig på en glass :$. Nästa dag ringde han mig och bad mig att komma ut där han var med Belli och Christian. Och så började väl allting?.. Vi började lägga märke till varandra och ses nästan varje dag. Sen minns jag en dag han var sjuk, haha stackars bebis.. Då var vi hemma hos honom och kolla på film, du var så jävla gullig den dagen alltså. Det var så jag började gilla honom. Vi började smsa och ringa varann på kvällarna och snacka om allting. Kände mig så jävla bekväm med honom, med honom kände jag att jag kunde vara mig själv!

Sen minns jag den här dagen, 15 oktober.. Jag var sur på honom för en liten sak hade hänt dagen innan. Jag träffade honom och christian i stan och vi var lite med annat folk. När alla gick hem var det bara jag och han kvar. Vi gick till Strömmen och umgicks bara. Sen följde han mig hem och sen stannade vi vid i min port för att snacka lite. Och det ledde till andra grejer. 15 oktober, det var då vi kysstes för första gången. Jag kan verkligen inte förklara vilken underbar känsla det var! Från den dagen kände jag mig som världen lyckligaste tjej.. Ingenting kan stoppa mig från att älska honom. 
Jag är så glad att du är min älskling! Nicklas muñoz, te amo


Kommentarer
Postat av: tu amor

te amo mi ardillata <3

2010-12-10 @ 02:44:38
Postat av: Anonym

är du och han släkt eftersom han heter samma efternamn som du?

2010-12-12 @ 17:15:51
Postat av: denice [http://litendenice.blogg.se]

Naw så himla gulligt. Hur är det med dig ?

2010-12-15 @ 14:41:30
URL: http://litendenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0